יום רביעי, 15 במאי 2013

סקירה: הזמנה מ-Sleek Makeup


"בארץ יקר" זו כנראה מחשבה שעולה לרבים מאיתנו לראש והיקר הזה ממשיך גם לתחום הקוסמטיקה.
לא מזמן התחלתי להחשף יותר ויותר לאתרי קוסמטיקה בחו"ל שחלקם אפילו מספקים משלוח חינם לארץ (אני לא מכלילה את ebay בעסק בגלל כמות הזיופים הגדולה שהולכת שם).
מחיר הפריט בחו"ל יכול להגיע לחצי מהמחיר בארץ שזה חיסכון משמעותי.
מידי פעם אני אביא סקירות על אתרים וקוסמטיקה מחו"ל.

היום אני מביא סקירה על חברת איפור בריטית בעלת מחירים ומשלוח נוחים (פירוט בהמשך) והיא מתחייבת למוצרים איכותיים. הזמנתי משם שפתון ומסקרה.


שפתון - לצבע שאני הזמנתי קוראים "Pink Freeze" הוא צבע ורוד יפייפה שמאוד מתאים לעונת הקיץ. לפי ההמלצות באתר יש להניח קונסילר לפני הנחת השפתון. במקרה כזה הצבע מחזיק מעמד יפה כל עוד לא אוכלים או שותים (לי החזיק כ-5 שעות). השפתון מגיע באריזה שחורה שקטנה מאריזה של שפתון רגיל אולם עם אותה כמות תוכלת.
באתר יש דוגמה למריחה של כל צבע על יד בצבע עור כהה, בינוני ולבן מה שמקל על בחירת הצבע.


מסקרה - הזמתי את המסקרה בעלת 2 שלבי מריחה. לפי החברה היא מעניקה מראה ריסים מלאכותיים. בפועל, היא עושה עבודה מצויינת בלהאריך את הריסים ועמידה לאורך זמן אולם היא לא מעבה אותם ולא נותנת מראה של ריסים מלאכותיים כמו שכתוב עליה.


שורה תחתונה:
אין ספק שאני אמשיך להזמין משם דברים נוספים. המשלוח הגיע בערך תוך 3 שבועות.
סה"כ הוצאה:
"True Colour" - שפתון - 6.49$
"Magnitude" - מסקרה - 5.99$
 משלוח - 2.07$
סה"כ - 14.55$ - כ-55 שקל

קישור לאתר: Sleek Makeup

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...