יום שבת, 14 בנובמבר 2015

סקירה: הזמנות מ-iherb חלק שישי


אני זוכרת שבסקירה הראשונה שעשיתי לפני שנתיים כתבתי של-IHERB יש חיסרון כי אי אפשר לשלם ב-Paypal - אז זהו שעכשיו כבר אפשר לשלם גם ב-Paypal. דבר נוסף שרשמתי בסקירה שעשיתי לפני שנתיים הוא שאין מספר מעקב למשלוח - אז גם את זה כבר יש (אם בוחרים את המשלוח שעולה 6$ מקבלים מספר מעקב לחבילה) כך שבאמת אין תירוץ למה לא להזמין משם.
הסקירה שלהלן כוללת גם מוצרי מזון, משהו שעוד לא כתבתי עליו אף פעם למרות שכן הזמנתי גם מוצרי מזון מ-IHERB.

Big Tree Farms, Organic Coconut Palm Sugar: סוכר קוקוס, הרבה יותר בריא מהסוכר הרגיל ומונע נפילות סוכר פתאומיות. פעם ראשונה שטעמתי אותו לא האמנתי עד כמה שהוא טעים. יש לו ריח של קרמל משגע ואפשר להשתמש בו בכל מקום שבו שמים סוכר עם אותה כמות בדיוק.

E.L.F. Cosmetics, Studio Matte Lip Color, Nearly Nude: עם הזמן מאוד התאבתי בסדרת שפתונים זו. המריחה שלהם מאוד נוחה והם יחסית עמידים. ספציפית הצבע הזה יותר מדי חיוור לטעמי. הצבע שאני משתמשת בו כמעט כל יום הוא Natural.

Sierra Bees, Organic Lip Balms, Tamanu & Tea Tree, 8 Pack: שפתון זה אני שמה כל לילה לפני השינה וקמה עם שפתיים רכות ומלאות. מכיוון שהתחילו למכור את השפתונים בחבילות של 8 נראה לי מאוד מפתה להזמין.

Y.S. Eco Bee Farms, Raw Honey, U.S. Grade A: דבש זה עבר פחות תהליך עיבוד ומכונה כ"רו". הוא יותר סמיך מדבש רגיל. בעיני גם יותר מתוק. ממש כיף לקחת כפית ולאכול אותו כמובן אפשר להשתמש בו בכל מקום שמשתמים בדבש רגיל. הוא נחשב גם בריא יותר מהדבש הרגיל.

Twinings, Herbal Tea, Pure Camomile: תה קומומיל נטול קפאין. 100% רכיבים טבעיים וכשר. תה מרגיע וטעים.

Cococare, 100% Lavender: שמן אתרי לבנדר בעל ניחוח נעים ורך. אפשר למרוח אותו ישירות על הגוף. יש איתו מלא שימושים שכוללים בניהם: הורדת אדמומיות מהעור, עוזר בלהפחית לחץ ומרגיע במצב של חבלה. ניתן למרוח אותו גם על הפנים בשילוב עם שמנים נוספים.

Cococare, 100% Natural Argan Oil: שמן ארגן, שמן שמעולה לשים על הפנים אבל לא רק. הוא מושלם למריחה על אזורים יבשים בגוף. הוא מעניק לחות ומטפל באקנה.

Life Flo Health, Pure Rosehip Seed Oil, Skin Care: שמן רוז היפ מעולה לבעלי עור יבש. הוא מכיל חומצות שומן חיוניות וויטמין C. עוזר לפיגמנטציה וכתמים.

עד כאן עם הסקירה הזריזה. קשה שלא לשים לב ששלושת המוצרים האחרונים שלי היו שמנים. על זה אני מכינה פוסט מיוחד המלמד כיצד לשלב אותם. בנתיים אתם מוזמנים להכנס ל-IHERB ולהנות ממוצרים שווים במחירים טובים. לקוחות חדשים יכולים להנות מ-5$ או ב-10$ מתנה בקנייה ראשונה עם קוד ההנחה MKS436 שאותו מזינים בסל הקניות או בלחיצה על הקישור הזה הקוד יוזן אוטומטית :) 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...